Způsob čištění a certifikace
- čištění DPF-FAP bez narušení obalu filtru za použití enzymů, které rozkládají nahromaděné částice popela, sazí a reziduí (žádné řezání a následné svařování, kdy dochází k poškození vložky filtru)
- diagnostika a kontrola jádra filtru inspekční kamerou z obou stran, zda není poškozené, test oxidace katalyzátoru, tištěná zpráva o naměřených hodnotách protitlaku v mbarech před a po vyčištění
- čištěním, které provádíme, navrátíme až na 98% funkčnost filtru
- záruka 100.000 km a až 2 roky při správné funkčnosti ostatních součástí motoru
Druh | NAŠE STROJVÉ ČIŠTĚNÍ | Horké číštění | Ultrasonické čištění | Čištění chemickými přísadami |
Popis | Umístíme filtr DPF do mycí kabiny a připojíme tlakovou hadici. Stiskneme tlačítko start: mycí kabina provádí promývání filtru a následně suší horkým vzduchem. | Filtr DPF ořežeme o železný obal. Vložíme do pece která se rozehřeje na 650°C. Při této teplotě se spaluje uhlík. Zpět svaříme do původního stavu. | Filtr DPF ponoříme do ultrazvuké koupele s vodou. Pomocí ultrazvuku se zvýší teplota nádrže, vytvářejí mirkobubliny a tlak který dosahuje 500atm. Při implozi mikrobubliny ve filtru se uvolní znečištěná vrstva od keramiky. | Kde nalijeme chemikálie do filtru DPF, necháme působit a následně filtr vymyjeme. |
Čas čištění | Čištění trvá od 45 minut (osobní automobily) až 120 minut (filtry kamiónů) | 8-48 hodin, odstranění zbytků popela 90 minut, čas strávený v peci od 8 do 48 hodin. | Od 12 do 24 hodin. Ultrasonické čištění, sušení a pneumatické čištění. | Od 12 do 24 hodin. Podle instrukcí výrobce chemie. |
Náročnost vybavení | Použití pouze jednoho čistícího stroje, který provádí veškeré úkony (tlakovou zkoušku před a po, promývání + sušení) bez jakéhokoliv narušení železného obalu. | K čištění jsou potřeba 4 části vybavení: | K ultrasonickému čištění je zapotřebí tří strojních zařízení: | Je velká škála chemikálií a cena se velmi liší podle výrobce. Ceny se pohybují od 500 Kč do 5.500 Kč. |
Výhody | Odstraňuje PM10, olejové zbytky, popel, saze, rezidua. Čistí všechny typy a velikosti filtrů pevných částic a katalyzátorů i SCR. Bez poškození filtru. Roztok je vždy čistý díky účinnému filtračnímu systému. Jednoduché, rychlé a levné. | Odstraňuje PM10 | Hluboké čištění filtračních kanálků. | Snadné a levné. |
Nevýhody | Nejsou. | Riziko poškození filtru díky řezání a svařování. Tání ceria a roztékání po stěnách filtračních kanálků díky vysoké teplotě. | Nízká efektivita při znečištění ropnými látkami a problémy s většími filtry. | Neúčinné, zanechává po čištění velké množství nečistot které stále blokují filtr pevných částic a pak už nemusejí jít odstranit. |
Naši mechanici jsou odborně proškoleni a byli zaškoleni přímo ve fabrice při přebírání stroje

Čištění filtrů řešíme nejmodernější zahraniční technologií s pomocí stroje – Flash cleaner machine
Tento jediný a jedinečný stroj čistí všechny typy filtrů, a to jak vozů DPF / FAP (také EURO 4, 5 a 6), autobusů a nákladních automobilů, jakož i katalyzátorů velkých nákladních automobilů (SCR). Jedná se o inovativní a sofistikovanou technologii, která je soustředěna do jediného multifunkčního boxu.
STROJ SPLŇUJE CERTIFIKÁT
Stroj splňuje přísné ekologické standardy, protože pracuje se systémem cirkulace vody v uzavřeném systému s vlastními filtry. Systém recirkulace vody vždy pracuje s čistou vodou, aniž by se měnila. Neuvolňuje tak do okolí žádný zápach ani nečistoty z čištěných filtrů. Celý proces je plně automatický, efektivní a ekologický.Zákazník dostává vytištěné potvrzení tlakové zkoušky před a po čištění, ze kterého jasně vyplývá markantní zlepšení průchodnosti filtru. Až 98% navrácení původní účinosti filtru, se zárukou 2 roky a 100.000 km.
Pro zobrazení ceníku klikněte zde